dimecres, 7 de desembre de 2011

Cartes reis mags / Cartas reyes magos

Ací us deixe diferents formats per escriure la carta als reis mags, trovades totes en google.es (he fet una selecció de les que més m'han agradat a mi, però allà en trobareu moltissimes més).

Aquí os dejo diferentes formatos para escribir la carta de los reyes magos, encontradas todas en google.es (he hecho una selección de las que más me han gustado a mí, pero allí encontrareis muchísimas más).














Espere que us agraden!
¡Espero que os gusten!


2 comentaris:

  1. A mi m'agrada la primera i l'última. Crec que vaig a escriure la carta als reis i penjar-la al blog a vore si aixina ho tenen més fàcil i em duen tot el que vull :)

    Últimament no pares d'actualitzar el blog Luisa!! M'agrada, m'agrada!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Jenny! Intente dedicar-li temps, hi ha semanes que en tinc més i altres que menys, però sempre que puc... ací estic!

    Gràcies per seguir-me! Si no fora per gent com tú, este bloc no aniria...
    :D

    ResponElimina