divendres, 9 de desembre de 2011

Cançons en Català / Canciones en catalán

Avui, a la ret social “Facebook” s’ha organitzat el III dia de la música en català i Jenifer Rico, ens ha proposat col·laborar amb aquesta petició, deixant cançons infantils d’aquesta llengua al bloc. I es per això, que a continuació us deixe una selecció d’aquelles que jo he trobat i conec. I tu, en coneixes més? Deixa’ns un comentari!

Hoy, en la red social "facebook" se ha organizado el III día de la música en catalán y Jenifer Rico, nos ha propuesto colaborar con esta petición, dejando canciones infantiles de esta lengua en el blog. Y es por eso que, a continuación os dejo una selección de aquellas que yo he encontrado y que conozco. Y tú, ¿Conoces más? ¡Déjanos un comentario!



















GRÀCIES JENNY PER VOLER PARTICIPAR EN AQUEST BLOC!
¡GRACIAS JENNY POR QUERER PARTICIPAR EN ESTE BLOG!


3 comentaris:

  1. Si voleu participar aquesta és la direcció del grup en facebook:

    www.facebook.com/events/173991599347421/

    ResponElimina
  2. M'alegre que t'haja servit la meua proposta :)
    Jo al meu blog també he proposat un poquet de música en català!
    Ni han un muntò de cançons en català. A mi em ve al cap la de Pastoret d'On vens, que la vam treballar al meu grup de música en Adela (quin mal record) XD
    Et deixe aquest enllaç d'un xiquet molt salao cantant-la: http://www.youtube.com/watch?v=_kf19xYhAEU

    ResponElimina
  3. Si, hi han moltissimes més. Després d'aquesta entrada me'n vaig recordar de moltissimes més, per exemple, "la lluna, la pruna"; "quan les oques van al camp", "el tio pep", "la masereta se'n va al mercat" I aixì podiem estar tot el dia!!!!!

    Moltes gràcies de nou per la teua aportació al bloc i per tots i cada un dels teus comentaris que fan que aquest bloc vaja endavant!

    ResponElimina